Księgi rachunkowe Rzeszów

Prowadzenie Ksiąg Rachunkowych (Handlowych ) w tym :

  • tworzenie lub modyfikacja Przyjętych Zasad (Polityki) Rachunkowości ,
  • sporządzenie inwentarza i bilansu otwarcia,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,opracowanie optymalnych planów amortyzacji,
  • bieżąca ewidencja zdarzeń gospodarczych ,
  • prowadzenie rozrachunków i windykacja należności,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych (bilans , rachunek zysków i strat, dodatkowe informacje i objaśnienia ,zestawienie zmian w kapitale własnym ,
    rachunek przepływów pieniężnych ),
  • sporządzanie rocznych łącznych lub skonsolidowanych sprawozdań finansowych- jeśli są wymagane,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie podatku VAT,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzanie deklaracji na podatki lokalne,
  • sporządzanie rocznych zeznań podatkowych,
  • reprezentowanie Klienta przed Urzędami,
  • sprawozdawczość dla potrzeb GUS i NBP,
  • sprawozdawczość na potrzeby Zarządu,
  • sporządzanie wniosków kredytowych, biznesplanów, wniosków o dotacje,
  • przygotowywanie elektronicznych przelewów bankowych.